مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مرداد 1401 ساعت 16:572022-08-12سياسي

امام جمعه قرچک: میزهای خدمت باید در نماز جمعه استمرار یابد


از مسؤولین انتظار می رود که هر هفته در نماز عبادی سیاسی جمعه شرکت کنند، نماز جمعه حلقه اتصال مردم و مسؤولین است، میزهای خدمت باید در نمازجمعه استمرار پیدا کند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قرچک، حجت الاسلام حجت اله اسماعیلی امام جمعه شهرستان قرچک ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته قرچک ضمن سفارش خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، اظهار کرد: امروز در همه جای جهان منطق امام حسین (ع) دیده می شود حتی در قلب آمریکا و حتی آنانی که دین شان فرق می کند ولی برای امام حسین (ع) عزاداری می کنند و این تنها مژده ظهور مهدی آل محمد (عج) است.

امام جمعه قرچک در ادامه با اشاره به اهداف انقلاب اسلامی افزود: یکی از اهداف انقلاب اسلامی برپایی حاکمیت صحیح اسلامی برمبنای اسلام ناب محمدی است، حاکمیتی که بر مبنای تفکر علوی و اجرای حقیقی غدیر باشد.

حجت الاسلام اسماعیلی بیان کرد: بسیاری از مردم امروز می خواهند منطق امام حسین را با دسیسه های شیطانی حذف کنند، منطق سیدالشهداء همیشگی است و ملت بزرگ ایران هیچ گاه این منطق را فراموش نخواهند کرد.

وی در رابطه با حکومت های ظالم تصریح کرد: ما امروز به واسطه اینکه امام حسینی هستیم و راه ایشان را ادامه می دهیم با ظلم آشکار جهان یعنی آمریکای جنایتکار و رژیم صهیونسیتی غاصب و کودک کش مبارزه خواهیم کرد و مداو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه قرچک: میزهای خدمت باید در نماز جمعه استمرار یابد

امام جمعه قرچک: میزهای خدمت باید در نماز جمعه استمرار یابد