مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مرداد 1401 ساعت 16:572022-08-12سياسي

وزیر فرهنگ: دولت تسهیلات ویژه برای خبرنگاران در نظر گرفته است


رییس جمهور در مورد تسهیلات ویژه روز خبرنگار در 13 مورد دستور ویژه داده اند تا بتوانیم با وزارتخانه های مختلف تفاهم نامه های آن را به سرانجام برسانیم.

- محمدمهدی اسماعیلی: رییس جمهور در مورد تسهیلات ویژه روز خبرنگار در 13 مورد دستور ویژه داده اند تا بتوانیم با وزارتخانه های مختلف تفاهم نامه های آن را به سرانجام برسانیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه مراسم ویژه روز خبرنگار هفته آینده در تالار وحدت تهران برگزار می شود، گفت: برای اهالی رسانه تسهیلات ویژه ای در نظر گرفته شده که بخشی از آن اعلام شده و بخش دیگر آن در مراسم بزرگداشت روز خبرنگار اطلاع رسانی خواهد شد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، محمدمهدی اسماعیلی روز جمعه در جریان سفر استانی هیات دولت و رییس جمهور به استان کرمان در جمع خبرنگاران در شهرستان رودبارجنوب  افزود: رییس جمهور در مورد تسهیلات ویژه روز خبرنگار در 13 مورد دستور ویژه داده اند تا بتوانیم با وزارتخانه های مختلف تفاهم نامه های آن را به سرانجام برسانیم.

  وی با اشاره به اینکه ما در تلاش هستیم تا مشکلات قدیمی اهالی رسانه را حل و فصل کنیم ادامه داد: مهمترین این مشکلات به سرانجام نرسیدن لایحه جامع نظام روزنامه نگاری بوده که هفته گذشته در کمیسیون فرهنگی مجلس مطرح شد و امیدواریم با تصویب آن شاهد تحول در روزنامه نگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر فرهنگ: دولت تسهیلات ویژه برای خبرنگاران در نظر گرفته است

وزیر فرهنگ: دولت تسهیلات ویژه برای خبرنگاران در نظر گرفته است