مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مرداد 1401 ساعت 16:472022-08-12سياسي

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس: طراحی خط دوم انتقال آب خلیج فارس انجام شده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، محمدرضا پورابراهیمی رییس کمیسیون اقتصادی مجلس در جلسه شورای اداری راور که با حضور وزیر ارتباطات بعنوان نماینده ویژه رییس جمهور در این شهرستان برگزار شد، گفت: موضوع بحث جدی ما تلفن ثابت شهر راور است که وضعیت نامناسبی دارد و قابل قبول نیست و درخواست داریم محدوده های شهر راور به صورت ویژه مشکل حل شود.

وی افزود: در خصوص فیبر نوری توافق شده که 600 کیلومتر فیبر نوری در شهرستان انجام شود که 220 کیلومتر اجرایی شده و 380 کیلومتر هم توافق شده است که جای تشکر دارد اما امیدواریم که 380 کیلومتر تا پایان امسال عملیات اجرایی به پایان می رسد.

پورابراهیمی بیان کرد: در بحث آنتن دهی تلفن همراه نیز آنتن دهی باید ارتقا یابد در جاده ترانزیتی و جاده های فرعی باید این کار در دستور کار قرار گیرد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس افزود: یک سری کارهایی که در راور باید انجام شود نیاز به اعتبارات دارد و برخی نیز نیاز به اعتبار ندارد و فقط باید تصمیم گرفته شود که حداقل انتظار مردم از دولت است.

وی بیان کرد: یکی از اولویت های اصلی ما موضوع آب است که در بخش شرب و کشاورزی مطرح است، سد قدرونی سال هاست در دستور کار قرار دارد و قرار است خطوط انتقال و پایین دست اجرا شود و اگر این کار شود مشکل آب حل می شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس: طراحی خط دوم انتقال آب خلیج فارس انجام شده است

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس: طراحی خط دوم انتقال آب خلیج فارس انجام شده است