مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مرداد 1401 ساعت 16:472022-08-12سياسي

تست ماهواره بر جدید تا سه هفته آینده


ماهواره بر جدید ظرف چند هفته آینده تست خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، عیسی زارع پور عصر جمعه در نشست شورای اداری شهرستان راور با اشاره به افتتاح پنجره ملی خدمات طی ماه آینده توسط رییس جمهور، اظهار کرد: مردم می توانند از طریق یک سایت اینترنتی خدمات دولتی را بعد از یکبار احراز هویت دریافت کنند.

وی در خصوص اقدامات انجام شده در حوزه فضا گفت: ماهواره نور که سال گذشته توسط پرتابگر بومی در مدار زمین قرار گرفت، علمیاتی می باشد و در حال ارسال تصاویر است.

این نمونه یک کار داخلی است که باعث مباهات است.

وزیر ارتباطات با بیان اینکه هنوز ظرفیت کار زیادی در این حوزه داریم، افزود: هنوز امکان اینکه تا 500 کیلومتری ماهواره زیر 50 کیلوگرم در مدار را داریم.

وی با اشاره به اینکه ماهواره بر جدیدی را ظرف چند هفته آینده تست خواهیم کرد، گفت: این ماهواره بر می تواند 100 کیلوگرم را در مدار قرار دهد و تا پایان دولت به 500 و 600 کیلوگرم خواهیم رسید.

زارع پور گفت: تاکنون بیش از 2 هزار روستا به شبکه ملی اطلاعات متصل شده است، اظهار کرد: 4 هزار و 500 روستا فاقد هر گونه ارتباطی هستند.

وی با اشاره به اینکه میانگین روستاهای متصل به شبکه 60 درصد و کمتر از میانگین کشوری است، ادامه داد: این میزان در شهرستان راور 30 درصد است که وعده افزایش این رقم به 90 درصد تا پایان امسال را می ده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تست ماهواره بر جدید تا سه هفته آینده

تست ماهواره بر جدید تا سه هفته آینده