مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مرداد 1401 ساعت 15:422022-08-12اقتصادي

وزیر اقتصاد: قانون های دست و پاگیر سرعت عمل را پایین می آورند


برخی قانون های دست و پاگیر همانند چرخ دنده های رسوب گرفته یک ماشین سرعت عمل را پایین آورده است که باید اصلاح شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سیرجان، وزیر اقتصاد امروز در سفر به سیرجان از کارخانه های تولید تلویزیون و یخچال، کاشی، تولید کفش های صنعتی و کارخانه فرآورده های گوشتی در منطقه ویژه اقتصادی سیرجان و شهرک صنعتی شماره 2 این شهرستان بازدید کردند و سپس به شرکت معدنی و صنعتی گل گهر عزیمت و از معدن شماره 3 گل گهر و سنگ شگن ژنراتوری و خطوط خط ریل حمل بار این شرکت بازدید کرد.

سیداحسان خاندوزی سپس در جلسه شورای اداری این شهرستان گفت: برخی قانون های دست و پاگیر همانند چرخ دنده های رسوب گرفته یک ماشین سرعت عمل را پایین آورده است که باید اصلاح شوند.

وی افزود: استان کرمان وضعیت خوبی در حوزه فعالیت های اقتصادی دارد که هنوز هم می توان ظرفیت این امر مهم را بالا برد و بهتر از این عمل کرد و سرعت این وضعیت خوب اقتصادی را بالاتر برد.

  وزیر اقتصاد عنوان کرد: ما درصدد روان کردن مسیر برای رفع مشکلات مردم هستیم و مسئولان اجرایی کشور باید این عقب افتادگی را جبران کنند.

  وی با اشاره به نرخ ارز بازار و نیمایی گفت: این یکی از موضوعات مهم اقتصادی است که باید این فاصله کاهش پیدا کند و فعالان اقتصادی از مسیرهای قانونی ارز خود را تامین کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر اقتصاد: قانون های دست و پاگیر سرعت عمل را پایین می آورند

وزیر اقتصاد: قانون های دست و پاگیر سرعت عمل را پایین می آورند