مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مرداد 1401 ساعت 15:272022-08-12سياسي

بانک ها برای حل مشکل جوانان تسهیلات بدون بهره پرداخت کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در خطبه های نماز جمعه بوشهر اظهار داشت: ارائه و فروش کالا بی کیفیت، کار نامطلوب و غیرموثر گناه اقتصادی محسوب می شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر افزود: خدمات صادقانه به مردم از سوی مسؤولان سیاست راهبردی نظام اسلامی ایران است و حضور مسؤولان در محافل های مردمی در مساجد، محیط های مردمی، هیئت های مذهبی، همایش های مردمی و دیگر محافل یک ضرورت است.

خطیب نماز جمعه بوشهر، پاسخگو به مطالبات و درخواست های مردم را از دیگر ویژگی مسؤولان در نظام اسلامی دانست و بیان کرد: مسؤولان باید در حل مسائل، تحقق مطالبات، درخواست های مردم جهادی و انقلابی عمل کنند.

امام جمعه بوشهر گفت: با توجه به اینکه یکی از مشکلات مهم مردم در حوزه اقتصادی و معیشتی است مسئولان توجه جدی به حل مسائل اقتصادی مردم داشته باشند.

وی عنوان کرد: دشمن دنبال انحراف اعتقادات و دستاوردهای انقلاب اسلامی است از این نظر باید فرهنگ انقلابی اسلامی در راستای جهاد تبیین در جامعه نهادینه شود.

نماینده ولی فقیه در بوشهر با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در حمله جنایتکاران به غزه و شهادت و مصدوم شدن مردم بی دفاع از جمله کودکان تأکید کرد: ملت ایران به ویژه مردم ولایت مدار استان بوشهر که همیشه در عرص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک ها برای حل مشکل جوانان تسهیلات بدون بهره پرداخت کنند

بانک ها برای حل مشکل جوانان تسهیلات بدون بهره پرداخت کنند