مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مرداد 1401 ساعت 15:272022-08-12سياسي

در انتظار عدالت


‏آیا وقت آن نرسیده که درب های محکمه عدالت به روی سردمداران رسوای جریان فتنه گشوده و پرونده سیاه آنان مورد رسیدگی قرار گیردو حقایق بی شماری در مورد خیانت و سرسپردگی فتنه گران برملا شود؟ ‏ - خبرگزاری فارس مازندران ـ سرویس سیاسی محرم و عاشورا نماد حق مداری حسینیان و احرار در احیای مکتب اسلام ناب محمدی (ص) است که در جهان هستی شکوه و تلالو یافت و آموزه های آن همچنان چراغ راه تابناک سالکان کوی حسینی خواهد بود.

عاشورای حسینی نه یک حادثه عظیم تاریخی صرف که مبدا خیزش و پیدایش  نهضت خروشان  دین مداری در پهندشت گیتی به شمار می رود که تداوم آن در راه حق مداری و خداخواهی جریان ساز و راهگشا است .

 ‏عاشورای سال 61 هجری روایت پایمردی انسان های وارسته و کمال یافته ای است که در پرتو تعالیم معنوی ولایت و امام عصر خود، مسیر دفاع از خیمه ولایت را با نثار جان شان برگزیده اند.

واقعه عاشورا ثلمه ای سنگین برای اسلام و مسلمین بود که داغ آن تا ابد تازه است و حرارت عشق به فداییان عاشورا هرگز به سردی نخواهد گرایید.

اگرچه حادثه عاشورا جانسوز و جگرسوز است ولی مجاهدتی بی بدیل در راه ماندگاری دین پیامبر اعظم (ص) محسوب می شود که چنین حماسه بزرگی همتا ندارد و پرشور شدن اقامه عزای حسینی در هر سال مانایی آن را به تصویر می کشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در انتظار عدالت

در انتظار عدالت