مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مرداد 1401 ساعت 15:172022-08-12سياسي

مسأله اصلی در برجام رفع تحریم هاست/ جریان مقاومت هر روز قدرتمندتر می شود


کشور ما سال هاست با برجام مواجه هست اما هیچگاه نتوانسته از منافع اقتصادی آن بهره مند شود، آن چیزی که دولت اصرار دارد این است که ابتدا تحریم ها برداشته شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی ظهر امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته در جمع نمازگزاران با بیان اینکه در آستانه روز مقاومت اسلامی هستیم اظهار کرد: پیش از سال 2011 که مسأله بیداری اسلامی و جنگ سوریه در منطقه مطرح شد، آمریکا بارها به بشاراسد در باره عدم حمایت از محور مقاومت تذکر داده بود، حتی در همان اوایل که مسأله جنگ داخلی در سوریه پیش آمد، به بشار دوباره پیشنهاد دادند اگر ارتباطش را با ایران قطع و از مقاومت لبنان پشتیبانی نکند، بسته های حمایت اقتصادی را فراهم می کنند اما اسد به دلیل گذشته ای که داشت و تعلق به جبهه مقاومت، این پیشنهاد را رد کرد.

وی با بیان اینکه بشار وقتی این موارد را نپذیرفت آن بحران در سوریه به وجود آمد افزود: هدف از جنگ سوریه تضعیف جبهه مقاومت بود در غیر این صورت اگر مسأله جنگ داخلی بود چرا به شکل سایر کشورهای دیگر نشد؟ امام جمعه همدان گفت: در همان سال 2011 که بیداری اسلامی رخ داد، شاهد همین مسائل در مصر، بحرین و بسیاری از کشورهای منطقه بودیم، چرا آمریکا و اسراییل در آن کشورها ورود پیدا نکردند و چرا به تعبیر ری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسأله اصلی در برجام رفع تحریم هاست/ جریان مقاومت هر روز قدرتمندتر می شود

مسأله اصلی در برجام رفع تحریم هاست/ جریان مقاومت هر روز قدرتمندتر می شود