مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مرداد 1401 ساعت 15:122022-08-12سياسي

امام جمعه مهریز: ناامیدی و بی اعتمادی فتنه دشمنان انقلاب است


امام جمعه مهریز با بیان این که ناامیدی و بی اعتمادی فتنه دشمنان انقلاب است، گفت: مردگان سیاسی و فتنه گرانی که به مقام ولایت و شهدا اهانت می کنند در منجلاب گمراهی غرق هستند و در پیشگاه ملت قهرمان و فهیم ایران اسلامی هیچ جایگاهی ندارند و روز به روز ذلیل تر می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در مهریز، حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی در خطبه های این هفته نماز جمعه این شهرستان، با بیان این که سیاه نمایی از شهدای مدافع حرام و تضعیف ارزش های دینی و انقلابی توسط سران فتنه هیچ خللی در عزم و اراده ملت قهرمان ایران در ادامه راه ندارد، اظهار کرد: فتنه گران سیاسی در منجلاب گمراهی غرق هستند.

وی با انتقاد از افرادی که به دلیل نجابت نظام و انقلاب به خود اجازه هتک حرمت به جایگاه ولایت فقیه و شهیدان می دهند، افزود: شهدای مدافع حرم، شهید سلیمانی ها و حججی ها و همدانی ها در قلب مردم قرار دارند و برای تحقق اهداف عالیه به فوز عظیم همه  شهادت رسیدند و نزد حضرت حق دارای جایگاهی رفیع هستند.

رییس شورای فرهنگ عمومی مهریز گفت: ایجاد ناامیدی و بی اعتمادی در جامعه توسط فتنه گران و عوامل استکبار خیانتی بزرگ و فراموش نانشدنی است و ملت و مسئولان ایران با عزمی راسخ برای تحقق اهداف ولایت فقیه و شهیدان در میدان حضوری فعال دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه مهریز: ناامیدی و بی اعتمادی فتنه دشمنان انقلاب است

امام جمعه مهریز: ناامیدی و بی اعتمادی فتنه دشمنان انقلاب است