مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مرداد 1401 ساعت 15:072022-08-12سياسي

فضای مجازی فرصتی برای پاسخگویی به شبهات باشد نه صرف عقده گشایی برخی


امام جمعه اقلید بر لزوم نظارت بر فضای مجازی تأکید کرد و این فضا را فرصتی برای پاسخگویی عاقلانه و عالمانه به شبهات خواند و گفت: متصدیان امر و افرادی که این فضا دستشان است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اقلید، حجت الاسلام محمدصادق طالبی در آیین عبادی سیاسی نمازجمعه امروز این شهر از اهمیت فضای مجازی سخن گفت و با تأکید بر لزوم دقت در نگارش و ارسال مطالب در این فضا، اظهار داشت: متصدیان امر و افرادی که این فضا دستشان است، نظارت کنند تا مانع عده ای که در فضای مجاری هرچه دلشان می خواهد، می نویسند و عقده گشایی می کنند، شوند.

امام جمعه اقلید افزود: باید عالمانه، عاقلانه و دلسوزانه به شبهات علیه مقدسات پاسخ داده و از نظام و انقلاب اسلامی دفاع شود.

خطیب جمعه اقلید به برجام اشاره و بیان کرد: اگرچه عده ای و در رأس آمریکا به دنبال فشارهای متعدد علیه جمهوری اسلامی بودند و در عمل نیز نشان دادند، اما باید بدانند که ما اقتصاد و مشکلات کشورمان را به برجام گره نمی زنیم و در دولت سیزدهم نیز بنا بر همین اصل است.

وی ادامه داد: ما در برجام به صورت کامل و براساس تأیید آژانس به تمام تعهدات خود عمل کردیم و موارد مورد بحث شامل رفع تحریم ها برای بدست آوردن منافع اقتصادی، ارائه تضمین های محکم و غیرقابل بازگشت توسط غربی ها و نیز بسته شدن پرونده ادعاهایی که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فضای مجازی فرصتی برای پاسخگویی به شبهات باشد نه صرف عقده گشایی برخی

فضای مجازی فرصتی برای پاسخگویی به شبهات باشد نه صرف عقده گشایی برخی