مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مرداد 1401 ساعت 15:022022-08-12سياسي

آیت الله ناصری یزدی: هیئت های مذهبی مراقب باشند آب به آسیاب دشمن نریزند


امام جمعه یزد با اشاره به اهداف قیام امام حسین(ع) گفت: هیئات مذهبی باید برای خدا و در مسیر انسجام بخشی جامعه و یاری دین خدا قدم بردارند و مراقب باشند که آب به آسیاب دشمن نریزند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، آیت الله محمدرضا ناصری در خطبه های این هفته نمازجمعه یزد با سفارش نمازگزاران به تقوای الهی اظهار کرد: تقوا داشتن، همان اطاعت خدا و پرهیز از مخالفت با خدای متعال و پرهیز از گناه است.

وی با اشاره به وصف صادقین بیان کرد: در قرآن تعدادی از انبیاء الهی در زمره صادقین شمرده شده اند و آنها  قُلْ رَبِّ أَدْخِلْنِی مُدْخَلَ صِدْقٍ وَ أَخْرِجْنِی مُخْرَجَ صِدْقٍ وَ اجْعَلْ لِی، هستند یعنی شروع حرکت، برنامه و اساس کار آنها بر اساس صدق است.

امام جمعه یزد با بیان این که صادق بودن معانی متفاوتی دارد، افزود: صادق کسی است که راستگوست و در مسیر راستی حرکت می کند و در گفتار و کردار خود صادق است و حرکتی که خلاف صداقت باشد، انجام نمی دهد.

آیت الله ناصری یزدی تصریح کرد: ماهیت حرکت و نیت و روحیه صادقین یا صدیقین بر اساس صدق است و هیچ دو رویی و دو رنگی و انحراف در مسیر ندارند.

وی تاکید کرد: در دنیا مصادیق صادقین، انبیاء و اهل بیت علیهم السلام هستند و اینها حد اعلای صادقین هستند و قرآن نیز تاکید کرده که اگر می خواهید به مقصد برسید باید با صادق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله ناصری یزدی: هیئت های مذهبی مراقب باشند آب به آسیاب دشمن نریزند

آیت الله ناصری یزدی: هیئت های مذهبی مراقب باشند آب به آسیاب دشمن نریزند