مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مرداد 1401 ساعت 15:022022-08-12اقتصادي

مخبر: زمین برای ساخت 1.4 میلیون مسکن فراهم شد/ 2 مانع توسعه مسکن


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمد مخبر معاون اول رییس جمهور امروز در مراسم افتتاحیه بیست و دومین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان در محل نمایشگاه های بین المللی گفت: - معاون اول رییس جمهور با بیان دو مانع برای توسعه مسک در کشور از تهیه زمین برای احداث 1.

4 میلیون مسکن در کشور خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمد مخبر معاون اول رییس جمهور امروز در مراسم افتتاحیه بیست و دومین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان در محل نمایشگاه های بین المللی گفت: دولت سه اولویت مهم شامل معیشت مردم، سلامت و مسکن مردم را در دستور کار قرار داده که از ابتدای آغاز به کار دولت تا اسفند ماه 1400 در زمینه معیشت مردم و قیمت ها اتفاقات خوبی روی داد، تورم رو به کاهش نهاد و قیمت کالا های اساسی کنترل و بلکه کاهش یافت.

وی گفت: در برخی ذخایر زیر خط قرمز بودیم، اما اکنون در عمده ذخایر مانند کالا های اساسی گندم، جو و غلات به 60 تا 70 درصد رسیدیم همچنین وضعیت خزانه کشور به هیچ وجه مناسب نبود، اما بدون قرض گرفتن از بانک مرکزی به ذخایر خوبی در خزانه رسیدیم.

همچنین مسائل ارزی و حذف ارز ترجیحی در ابتدای سال جاری اتفاق افتاد در وضعیت بین المللی و منطقه ای هم مسائلی پیش آمد که کم کم در حال حل و فصل آن هستیم و اگر حذف ارز ترجیحی اتفاق نمی افتاد در آی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخبر: زمین برای ساخت 1.4 میلیون مسکن فراهم شد/ 2 مانع توسعه مسکن

مخبر: زمین برای ساخت 1.4 میلیون مسکن فراهم شد/ 2 مانع توسعه مسکن