مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مرداد 1401 ساعت 14:472022-08-12سياسي

امام جمعه اهواز: دشمن قبل از انقلاب شعار فرزند کمتر، زندگی بهتر را سر می داد


نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به اهمیت موضوع جمعیت گفت: متاسفانه سبک زندگی مقداری تغییر کرده و دسته ای از جوانان تن به ازدواج نمی دهند و اگر تن به ازدواج هم دهند، - نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به اهمیت موضوع جمعیت گفت: متاسفانه سبک زندگی مقداری تغییر کرده و دسته ای از جوانان تن به ازدواج نمی دهند و اگر تن به ازدواج هم دهند، تن به فرزندآوری در حد تراز نیاز نمی دهند.

امام جمعه اهواز گفت: پیروزی سه روزه مقاومت فلسطین یک بار دیگر شکست مفتضحانه ای بر مستکبران عالم تحمیل کرد؛ آنها دائما تبلیغ و ادعا می کردند که سیستمی دارند که قبل از اینکه موشک از موشک انداز شلیک شود، آن را نابود خواهند کرد اما می بینیم هر کجا مقاومت اراده کرد آنجا را خاکستر کرد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ سید محمدنبی موسوی فرد در خطبه های نماز جمعه امروز (21 مردادماه) با توصیه به تقوای الهی و تسلیت ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین(ع) اظهار کرد: علاوه بر جنگ اقتصادی و فرهنگی، یکی از اجرای جنگ ترکیبی که دشمن سالیان سال آن را دنبال می کند، جنگ جمعیتی است.

به نظر می رسد خطرناک ترین جزء از اجزای جنگ ترکیبی، جنگ جمعیتی است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: یکی از مولفه های قدرت هر کشور، جمعیت است که دشمن از قبل از انقلاب برنامه ریزی کرده و شعار فرزند کمتر، زندگی بهتر را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه اهواز: دشمن قبل از انقلاب شعار فرزند کمتر، زندگی بهتر را سر می داد

امام جمعه اهواز: دشمن قبل از انقلاب شعار فرزند کمتر، زندگی بهتر را سر می داد