مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مرداد 1401 ساعت 14:422022-08-12سياسي

وزیر ارتباطات: بیش از 2 هزار روستای کشور به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: بیش از 2 هزار روستا را به شبکه ملی اطلاعات متصل کردیم و هنوز 4500 روستا داریم که هیچ نوع ارتباطی ندارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از راور، عیسی زارع پور امروز در نشست شورای اداری این شهرستان در مورد دستاوردهای دولت در همه عرصه ها اظهار داشت: کارهای بزرگی در دولت از جمله تراز تجاری مثبت، افزایش سرمایه گذاری خارجی، سفرهای عزتمندانه ریاست جمهوری و آورده های آن برای کشور، تجارت خارجی و .

صورت گرفته است.

وی افزود: بیش از 2 هزار روستا را به شبکه ملی اطلاعات متصل کردیم و هنوز 4500 روستا داریم که هیچ نوع ارتباطی ندارند اما میانگین روستاهای متصل در استان کرمان کمتر از کشور و در حدود 60 درصد است و در شهرستان راور 30 درصد است که قول می دهم تا پایان سال حداقل به 90 درصد در شهرستان راور برسانیم.

زارع پور با اشاره به اینکه پروژه بزرگ فیبر نوری منازل نوری و کسب و کارها را شروع کردیم که سرعت اینترنت و شبکه را در طول سه سال آینده چند ده برابر خواهد کرد، اظهار کرد: پنجره ملی خدمات در ماه آینده ماه آینده توسط ریاست جمهوری افتتاح می شود که خدمات دولتی از طریق یک آدرس اینترنتی با یکبار احراز هویت در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر ارتباطات: بیش از 2 هزار روستای کشور به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند

وزیر ارتباطات: بیش از 2 هزار روستای کشور به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند