مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مرداد 1401 ساعت 14:322022-08-12سياسي

کشاورزان آسیب دیده از سیل در انتظار حمایت ها و پشتیبانی های جدی مسئولین هستند


کشاورزان و باغداران عزیزی که در جریان بارندگی ها و سیل های اخیر آسیب دیدند و زمین ها و محصولات آنان در زیر گل فرو رفت و دچار ضرر و زیان شده اند نیاز به تسهیلات و حمایت جدی دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کوار، حجت الاسلام مجید گشول در آیین عبادی سیاسی نمازجمعه این هفته شهرستان کوار در خطبه اول به بررسی اهداف مشترک قیام حسینی و قیام مهدوی پرداخت و اظهار داشت: سیره ی حضرت مهدی(عج)، همان سیره ی امام حسین (ع) است و برای شناخت انتظار و مهدویت، نخست باید امام حسین(ع) را شناخت و با آرمان های او آشنا شد.

خطیب جمعه کوار گفت: اهداف امام حسین(ع) از قیام عـاشورا، عـدالت خواهی و مبارزه با ظلم و ستم و امر به معروف و نهی از منکر و اصلاح امور امت بود، ولی بخاطر خیانت مردم و جبهه نفاق، این اهداف به فرجام نرسید، اما حضرت مهدی(عج) از طرف خداوند بـه عـنوان منتقم خون حسین بن علی(ع) و شهدای کربلا و همه ی مظلومان عالم، با قیام خود، اهداف ناتمام جدش را به اتمام خواهد رساند، و عدالت اجراء و سنت نبوی احیاء خواهد شد.

وی در خطبه دوم بعد از توصیه به تقوا به ویژه تقوای اجتماعی و فرهنگی افزود: سرمایه ی فرهنگی و اجتماعی هر کشور جوانان هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشاورزان آسیب دیده از سیل در انتظار حمایت ها و پشتیبانی های جدی مسئولین هستند

کشاورزان آسیب دیده از سیل در انتظار حمایت ها و پشتیبانی های جدی مسئولین هستند