مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مرداد 1401 ساعت 14:322022-08-12سياسي

گروه های سیاسی در مقابل اهانت به شهدای مدافع حرم سکوت نکنند


امام جمعه موقت خرم آباد از گروه های سیاسی با هر تفکر و دیدگاهی که دارند درخواست کرد در مقابل اهانات به شهدای مدافع حرم سکوت نکنند و در ادامه گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، حجت الاسلام بهروز شمسی فر در خطبه های این هفته نمازجمعه ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری محرم با بیان اینکه تمامی کارها باید برای رضای خدا باشند، اظهار کرد: بهترین اعمال، اطاعت از پروردگار و معصومین(ع) است؛ انسان مطیع که نافرمانی نمی کند آثار و برکات اطاعتش در زندگی دنیوی و اخروی او ظاهر می شود.

وی به کوهستانی بودن لرستان اشاره کرد و با بیان اینکه استان مستعد بلایای طبیعی است، افزود: از مسوولان درخواست داریم قبل از این اتفاق ها امکانات و تجهیزات لازم را در استان تامین کنند تا بتوانیم تا حدممکن آن ها را کنترل کنیم.

همچنین می بایست زیرساخت ها تکمیل شوند.

امام جمعه موقت خرم آباد با انتقاد از جبران نشدن خسارات سیل های سنوات گذشته نیز گفت: متاسفانه بعضی مناطق هنوز جبران نشده اند و مردم گله مند هستند، شغل اکثر لرستانی ها کشاورزی و دامپروری است و مسوولان باید پیگیر رفع مشکلات و خسارات وارده این بلایا باشند.

شمسی فر در ادامه بیان کرد: طی سفر ریاست جمهور به استان، سدهایی وعده داده شد که انتظار می رود مسوولان استان پیگیری کنند تا ضمن جلوگیری از وقوع سیل در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروه های سیاسی در مقابل اهانت به شهدای مدافع حرم سکوت نکنند

گروه های سیاسی در مقابل اهانت به شهدای مدافع حرم سکوت نکنند