مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مرداد 1401 ساعت 13:572022-08-12سياسي

استفاده از فضای مجازی باید قاعده مند باشد و راحت


مسئول سازمان بسیج رسانه استان همدان گفت: مسئولان باید به فکر قاعده مند شدن فضای مجازی و عدم رهاشدگی آن در حین استفاده از خدمات راحت و آسان فضای مجازی باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، ناصر قوامی ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه همدان اظهار کرد: امروز انقلاب اسلامی همچنان که در مسیر تحقق گام دوم انقلاب قدم برمی دارد، با وجود دشمنی ها و سنگ اندازی ها، همچون کوه باصلابت و استوار در مسیر تعیین شده با زعامت مقام عظمای ولایت طی طریق می کند.

وی گفت: به موازات این رشد و پیشرفت ها، دشمنان جنگ هوشمند و ترکیبی، جنگ ادراکی و روایت ها را با هدف تحریف انقلاب اسلامی یا به تعبیری استحاله آن به راه انداخته اند و در این جنگ به دنبال وارونه کردن واقعیت ها و زدن عقبه های ارزشی این انقلاب تنومند هستند.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان همدان افزود: مهمترین ابزار دشمن در گام دوم انقلاب، تحریف است که از مسیر رسانه آن را عبور می دهد و راه حل مقابله با آن فقط و فقط جهاد تبیین است.

وی گفت: در عصر رسانه و در جنگ روایت ها باید همچون زینب کبری(س) علم عدالتخواهی و روشنگری را بلند کرد، بانوی بزرگی که با رسالت جهاد تبیین، عاشورا را هم به بلوغ رساند و موجبات جهانی شدن آن را رقم زد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از فضای مجازی باید قاعده مند باشد و راحت

استفاده از فضای مجازی باید قاعده مند باشد و راحت