مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مرداد 1401 ساعت 10:522022-08-12اجتماعي

هشدار هواشناسی درباره سیل و رگبار در 12 استان


سازمان هواشناسی کشور نسبت به وقوع رگبار و رعدوبرق در 12 استان کشور از امروز تا یکشنبه هفته آینده هشدار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرآنلاین، سازمان هواشناسی کشور با صدور هشدار سطح زرد از احتمال وقوع رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی از امروز پنجشنبه بیستم مردادماه تا روز یکشنبه 23 مرداد در 12 استان کشور خبر داد و اعلام کرد که در نواحی مستعد، احتمال خیزش گرد و خاک نیز وجود دارد.

منطقه اثر مخاطرات یاد شده طی امروز پنجشنبه، 20 مرداد در دامنه و ارتفاعات استان های مازندران، البرز، تهران و شمال غرب سمنان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، فارس، شمال شرق خوزستان، نوار غربی اصفهان و شرق لرستان خواهد بود و این وضعیت در روز جمعه، 21 مرداد در شمال آذربایجان شرقی، شرق و جنوب شرق سیستان و بلوچستان پیش بینی شده است.

در روز شنبه 22 مردادماه نیز وضعیت مشابه در مناطق جنوبی و شرق سیستان و بلوچستان و در یکشنبه 23 مردادماه نیز در جنوب شرق سیستان و بلوچستان پیش بینی شده است.

احتمال وقوع صاعقه، آب گرفتگی معابر و جاری شدن روان آب به شکل محلی و محدود، بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه های فصلی، شکستن درختان کهن سال، سقوط اشیاء از ارتفاعات و تاخیر در پرواز در مناطق یاد شده وجود دارد و از این رو سازمان هواشناسی توصیه می کند که مردم از ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار هواشناسی درباره سیل و رگبار در 12 استان

هشدار هواشناسی درباره سیل و رگبار در 12 استان