مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مرداد 1401 ساعت 09:522022-08-12بين الملل

دادستان کل آمریکا: شخصا مجوز ورود به اقامتگاه ترامپ را تایید کردم


وزارت دادگستری ایالات متحده در حال تحقیق در مورد کشف جعبه های حاوی اسناد محرمانه است که گفته می شود ترامپ پس از پایان دوره ریاست جمهوری خود به فلوریدا برده است.

- وزارت دادگستری ایالات متحده در حال تحقیق در مورد کشف جعبه های حاوی اسناد محرمانه است که گفته می شود ترامپ پس از پایان دوره ریاست جمهوری خود به فلوریدا برده است.

در پی یورش بی سابقه پلیس فدرال آمریکا به اقامتگاه ترامپ در فلوریدا، دادستان کل این کشور در بیانیه ای گفت که وی شخصا مجوز ورود ماموران به ملک رییس جمهوری پیشین را تایید کرده بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا از تارنمای شبکه خبری اسکای نیوز ، مریک گارلند دادستان کل ایالات متحده در پی یورش پلیس فدرال آمریکا به اقامتگاه دونالد ترامپ رییس جمهوری پیشین این کشور در فلوریدا گفت که وزارت دادگستری درخواست کرده است تا جزییات این اقدام به اطلاع عموم برسد.

وی در ادامه تاکید کرد تصمیم به اجرای این تفتیش شخصا توسط وی تایید شده است.

گارلند در بیانیه ای تایید کرد که ماموران پلیس فدرال روز دوشنبه اقامتگاه مار ئه لاگو ترامپ را در پالم بیچ فلوریدا مورد تفتیش قرار داده اند تا اسنادی که گفته می شود این رییس جمهوری سابق هنگام خروج از کاخ سفید با خود برده را بررسی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادستان کل آمریکا: شخصا مجوز ورود به اقامتگاه ترامپ را تایید کردم

دادستان کل آمریکا: شخصا مجوز ورود به اقامتگاه ترامپ را تایید کردم