مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مرداد 1401 ساعت 09:522022-08-12سياسي

عکس هایی که شهید محسن نورانی قبل از شهادت با شهید همت گرفت +تصاویر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سردار رشید اسلام شهید محسن نورانی از فرماندهان به نام لشکر 27 محمد رسول الله (ص) که توسط گروه تروریستی کومله به شهادت رسیده است.

- عکس هایی که شهید محسن نورانی قبل از شهادت با شهید همت گرفت +تصاویر شهید همت تعریف می کرد: در جلسه ای که با مسئولان گردان ها و واحد های عملیاتی لشکر داشتیم، دیدیم محسن نورانی برای اولین بار، یک دوربین عکاسی با خودش به محل جلسه آورده و می گوید:، چون ممکن است شهید شویم، بیایید از یکدیگر عکس بگیریم! به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سردار رشید اسلام شهید محسن نورانی از فرماندهان به نام لشکر 27 محمد رسول الله (ص) که توسط گروه تروریستی کومله به شهادت رسیده است.

او در سیزدهم دی ماه سال 1342 در تهران به دنیا آمد.

محسن نوجوان پس از گذراندن تحصیلات دوران ابتدایی و راهنمایی، علاوه بر اشتغال برای کمک به معیشت خانواده، در رشته برق هنرستان بزرگ تهران ادامه تحصیل داد.

او شهریورماه سال 1359 پس از سپری کردن دوره آموزش نظامی بسیج در پادگان امام حسین (ع)، همراه با علیرضا ناهیدی به سپاه ناحیه مریوان؛ در استان کردستان اعزام شد.

راه اندازی واحد ادوات خمپاره انداز سپاه مریوان و حضور مؤثر در نبرد های کوهستانی، از دستاورد های محسن نورانی و علیرضا ناهیدی به شمار می آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عکس هایی که شهید محسن نورانی قبل از شهادت با شهید همت گرفت +تصاویر

عکس هایی که شهید محسن نورانی قبل از شهادت با شهید همت گرفت +تصاویر