مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مرداد 1401 ساعت 08:472022-08-12سياسي

فرودگاه بجنورد باید توسعه پیدا کند


فرودگاه بجنورد نقش مهمی در رشد و توسعه استان دارد لذا با مشارکت اعضای این ستاد و تسهیلات صندوق بین المللی باید توسعه آن را رقم بزنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، محمدرضا حسین نژاد، استاندار خراسان شمالی بر ضرورت ایجاد بستر لازم برای سرمایه گذاران، اهتمام دستگاه های اجرایی به اجرای مصوبات سفر رییس جمهور، راه اندازی ایرلاین مستقل و قرار گیری استان جزو ده استان برتر کشور تاکید کرد.

وی با تاکید بر اینکه هدف و رسالت این ستاد رسیدن استان به رشد و اعتلا در حوزه های مختلف است، گفت: اگر در مسیر توسعه استان تمام تلاش ها صورت گرفته این به معنای اتمام ماموریت این ستاد نیست بلکه باید از ظرفیت تمام دستگاه های اجرایی در تسریع استان به جایگاه ده استان برتر کشور استفاده کرد.

استاندار خراسان شمالی وجود خطوط مواصلاتی را جزو زیرساخت های اولیه توسعه دانست و افزود: فرودگاه بجنورد نقش مهمی در رشد و توسعه استان دارد لذا با مشارکت اعضای این ستاد و تسهیلات صندوق بین المللی باید توسعه آن را رقم بزنیم.

حسین نژاد توسعه معادن را نیز مورد توجه و تاکید قرار داد و گفت: با استفاده از تسهیلات 14 هزار میلیارد تومانی بخش خصوصی در سفر رییس جمهور به استان و سیاست نظام در راستای بهره مندی از ظرفیت بخش خصوص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرودگاه بجنورد باید توسعه پیدا کند

فرودگاه بجنورد باید توسعه پیدا کند