مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مرداد 1401 ساعت 20:522022-08-11سياسي

ناامید کردن دشمن منش سردار همدانی است


مشاور عالی فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه منش سردار همدانی ناامید کردن دشمن بوده و هست گفت: ما نیز باید فارغ از هر گونه سلیقه سیاسی استراتژی ناامید کردن دشمن در رسیدن به اهداف را دنبال کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان؛ سردار مهدی فرجی عصر امروز در تجمع بسیج اساتید استان در محکومیت هتک حرمت یکی از سران فتنه به سردار همدانی اظهار کرد: حاج حسین همدانی نماد مقاومت و ایستادگی است و فتنه گران سخت ترین ضربه را از این شهید عزیز خوردند که همین موضوع باعث عصبانیت آنها شده است.

وی با اشاره به نقش آفرینی سردار همدانی در مواجهه با استبداد و استکبار قبل و بعد از انقلاب گفت: تیرماه 59 روزهای پرالتهابی برای استان همدان بود که رشادت شهیدان همدانی و شهبازی فراموش شدنی نیست.

مشاور عالی فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با تاکید بر اینکه شهیدهمدانی جزو افرادی بود که همیشه کار دشمن را تمام می کرد گفت: در زمان حمله صدام به کشور این شهید سرافراز سردار همدانی بود که جلوی ماشین جنگی رژیم بعثی عراق را در منطقه سرپل ذهاب متوقف کرد.

وی با بیان اینکه شهید همدانی بنیانگذار لشکر 27 محمدرسول الله بود که در عملیات فتح المبین افتخار آفرید گفت: یکی از آرزوهای شهید همدانی تشکیل تیپ در همدان بود که در همین راستا لشکر انصارالح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناامید کردن دشمن منش سردار همدانی است

ناامید کردن دشمن منش سردار همدانی است