مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مرداد 1401 ساعت 18:522022-08-11سياسي

اجمالی/رییس جمهور: خون شهید سلیمانی چهره جاهلیت مدرن را برملا می کند


امروز خون شهید سلیمانی نقاب را از چهره نفاق کنار می زند و چهره جاهلیت مدرن را برملا می کند و این خون آنقدر برکت دارد که مجاهدان زیادی را به پایبندی و مقاومت رهنمون می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، آیت الله رییسی رییس جمهور عصر امروز در دیدار با مردم کرمان در مصلای امام علی (ع) این شهر، مردم کرمان را مردمی متدین، عاشوایی، مخلص و شهیدپرور خواند.

وی با ادای احترام به شهدا به ویژه سردار سلیمانی بیان داشت: رهبری فرمودند، حاج قاسم یک مکتب بود و نباید هدف و راه او گم شود او به عنوان یک شخص، فرمانده، دیپلمات یا شخصیت برجسته نظامی نبود بلکه او یک مکتب را به همراه دارد و این مکتب در ادامه مکتب امام و رهبری و در ادامه مکتب ثارالله است.

وی با بیان اینکه خون 6 هزار و 500 شهید استان کرمان و شهید سلیمانی منشا آثار و برکات در جهان خواهد بود، تصریح کرد: امروز خون شهید سلیمانی نقاب را از چهره نفاق کنار می زند و چهره جاهلیت مدرن را برملا می کند و این خون آنقدر برکت دارد که مجاهدان زیادی را به پایبندی و مقاومت رهنمون می کند.

آیت الله رییسی ادامه داد: در کرمان به برکت انقلاب اسلامی، تلاش های زیادی شده است اما شاهد محدودیت هایی هستیم و با مجاهدت مردم باید فقر و محرومیت از بین برده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجمالی/رییس جمهور: خون شهید سلیمانی چهره جاهلیت مدرن را برملا می کند

اجمالی/رییس جمهور: خون شهید سلیمانی چهره جاهلیت مدرن را برملا می کند