مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مرداد 1401 ساعت 18:022022-08-11سياسي

وزیر آموزش و پرورش: مدارس در سال تحصیلی آینده حضوری هستند


مدارس در سال تحصیلی آینده حضوری هستند و تدابیر لازم را جهت برگزاری کلاس ها به صورت حضوری با همکاری ستاد ملی کرونا اندیشیده شده است.

- یوسف نوری: مدارس در سال تحصیلی آینده حضوری هستند و تدابیر لازم را جهت برگزاری کلاس ها به صورت حضوری با همکاری ستاد ملی کرونا اندیشیده شده است.

وزیر آموزش و پرورش گفت: ایراد آیین نامه رتبه بندی معلمان رفع و فرایند اجرای طرح نظام رتبه بندی معلمان شروع شده است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ یوسف نوری عصر امروز 20 مردادماه در در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان های شرقی استان کرمان (بم، ریگان، نرماشیر و فهرج) با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای فرهنگی و دانش آموز و درگذشتگان زلزله بم خاطر نشان کرد: جای بسی خوشحالی است که بم به برکت انقلاب اسلامی و صبوری و استقامت مردمان این سرزمین برگشته و عمران و آبادانی بعد از زلزله در بم محقق شده است.

  وی با اشاره به کسب مدال های رنگارنگ المپیادهای علمی و جشنواره خوارزمی توسط دانش آموزان کرمانی بیان کرد: خوشبختانه در چند ماه اخیر اقدامات موثری در حوزه آموزش و پرورش استان صورت گرفته که نتایج آن در حوزه های مختلف مشهود است.

  نوری از اختصاص اعتبار ویژه جهت حذف مدارس کانکسی در کشور خبر داد و افزود: اختصاص اعتبار جهت تکمیل مدارس خیری و تکمیل استخرهای شنای دانش آموز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر آموزش و پرورش: مدارس در سال تحصیلی آینده حضوری هستند

وزیر آموزش و پرورش: مدارس در سال تحصیلی آینده حضوری هستند