مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مرداد 1401 ساعت 17:122022-08-11سياسي

تحقق جامعه پردازی در مسیر تمدن اسلامی همراه با شبکه فرهنگی و امامت


مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با اعلام نقش جامعه پردازی در مسیر تمدن اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، گفت: فعال سازی اقشار مختلف مردم جز در شبکه امامت و رهبری، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، حجت الاسلام محمدمهدی شریف تبار عصر امروز در آیین تکریم و معارفه رییس اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان، اظهار کرد: سازمان تبلیغات نهادی است که از رویش های انقلاب اسلامی بوده و براساس منویات رهبر انقلاب اسلامی و تعالیم دینی رسالت گسترده خود را به سرانجام می رساند.

وی با اشاره به تغییر رویکرد سازمان تبلیغات اسلامی نسبت به گذشته، افزود: امروزه حرکت فرهنگی سازمان تبلیغات متناسب با زیست بوم مناطق و شهرستان ها است و تبلیغات مان مؤثر در راستای توسعه مخاطبان خواهد بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران تصریح کرد: امروزه در تبلیغ فقط در مقام خطابه نمی پردازیم و در جنگ نرم دشمنان که با هر ترفند و نقشه وارد میدان می شوند باید چهره به چهره با مخاطبان ارتباط بگیریم.

شریف تبار با اعلام نقش مهم جامعه پردازی در مسیر تمدن اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، بیان کرد: فعال سازی اقشار مختلف مردم جز در شبکه امامت و رهبری، امامت و مسجد اتفاق نمی افتد و نقش امامان محله در این راستا بسیار کارساز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق جامعه پردازی در مسیر تمدن اسلامی همراه با شبکه فرهنگی و امامت

تحقق جامعه پردازی در مسیر تمدن اسلامی همراه با شبکه فرهنگی و امامت