مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مرداد 1401 ساعت 16:372022-08-11سياسي

آیت الله رییسی: دولت مصمم به رفع چهره محرومیت از کرمان است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، آیت الله سیدابراهیم رییسی رییس جمهور، عصر امروز در بدو ورود به استان کرمان در فرودگاه کرمان اظهار داشت: امیدواریم که در این سفر که حسن ختام سفرهای استانی دولت است خواسته های مردم این استان را دنبال کنیم و در این زمینه بررسی هایی قبلا انجام شده که نسبت به مشکلات و برخی از کمبودها پیگیری لازم می شود.

وی استان کرمان را مهد مردان و زنان فرهیخته ای دانست که نماد مقاومت آن شهید سلیمانی است و عنوان کرد: این شهید افتخاری است نه فقط برای کرمان و کرمانی ها بلکه برای جهان و اسلام است که رهبری از آن به عنوان مکتب شهید سلیمانی یاد کردند که همواره باید مورد توجه همگان قرار بگیرد.

آیت الله رییسی با اشاره به وجود بیش از 6 هزار و 500 شهید و 19 هزار جانباز و ایثارگر در استان کرمان افزود: به حقیقت و راستی این استان را به عنوان پایتخت مقاومت نامیدند به واسطه چهره شهید سلیمانی و هم سرداران سرافراز و ایفای نقش آنان در تمام صحنه ها به ویژه دفاع مقدس که در استان کرمان داشتیم.

رییس جمهور، استان کرمان را دارای ظرفیت های بسیاری در بخش کشاورزی، باغداری و معدنی دانست و گفت: این استان را به عنوان بهشت معادن ایران نامگذاری کردند، کرمان هم ظرفیت بسیار گسترده ای در گردشگری دارد و از همه مهمتر ظرفیت نیروی انسانی کارآمد و تحصی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله رییسی: دولت مصمم به رفع چهره محرومیت از کرمان است

آیت الله رییسی: دولت مصمم به رفع چهره محرومیت از کرمان است