مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مرداد 1401 ساعت 15:322022-08-11سياسي

کلنگ احداث «پارک خانواده» در الوند به زمین زده می شود


شنبه هفته آینده کلنگ احداث پارک خانواده یالیان و ساختمان جدید شهرداری الوند به زمین زده می شود که قطعا می تواند در ارائه خدمات بیشتر به شهروندان موثر واقع شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، حسین هاشمی شهردار الوند با همراهی ابوالحسن شیرمحمدی و رضا خلیل پور از اعضای شورای اسلامی شهر الوند به مناسبت روز خبرنگار، ظهر امروز از دفتر خبرگزاری فارس از قزوین بازدید کردند.

هاشمی در جریان این بازدید اظهار کرد: خبرگزاری فارس از جمله رسانه های حرفه ای و فعال در کشور است که با دقت و حساسیت به رصد مسائل و اطلاع رسانی تحولات می پردازد.

وی با اشاره به برنامه های پیش روی شهرداری الوند، گفت: شنبه هفته آینده کلنگ احداث پارک خانواده یالیان و ساختمان جدید شهرداری الوند به زمین زده می شود که قطعا می تواند در ارائه خدمات بیشتر به شهروندان موثر واقع شود.

شهردار الوند تصریح کرد: پارک خانواده یالیان با در نظر گرفتن ملزومات زیست محیطی اجرا می شود و اقلام و ادواتی در اجرای پروژه در نظر گرفته شده که محیط زیست را در معرض خطر قرار ندهد.

هاشمی ادامه داد: اجرای این پروژه برای جلوگیری از تخریب این بوستان جنگلی بسیار حائز اهمیت است چرا که قسمتی از آن به مرور زمان از دست رفته و برای حفظ و نگهداری مابقی ضرورت دارد نسبت به این بوستان توجه ویژه داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلنگ احداث «پارک خانواده» در الوند به زمین زده می شود

کلنگ احداث «پارک خانواده» در الوند به زمین زده می شود