مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مرداد 1401 ساعت 15:222022-08-11سياسي

ماجرای تأخیر 12 ساعته پرواز تهران-نجف چه بود؟


معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری گفت: مسافران پرواز شب گذشته شرکت هواپیمایی آتا با 12 ساعت تأخیر مواجه شده و واقعا اذیت شدند و متأسفانه آتا برنامه ریزی خوبی برای مدیریت این مسئله پیش آمده نکرد.

- در پی  تأخیر 12 ساعته پرواز شرکت هواپیمایی آتا در مسیر تهران-نجف مدیر روابط عمومی این ایرلاین به ایسنا، گفت: تأخیر سه ساعته این پرواز را به مسافران اطلاع دادیم، اما بیشتر شدن زمان آن به دلیل کارشکنی مسافران پرواز قبل از آن و پیاده نشدن شان از هواپیما بوده است.

  صادق شمسای، درباره علت این تأخیر این گونه توضیح داد که قبل از این پرواز همین هواپیما در مسیر تهران-بغداد به دلیل شرایط جوی نامناسب با تأخیر چند ساعته مواجه شد و این تأخیر را از طریق پیامک به مسافران پرواز بعدی (تهران-نجف) اطلاع رسانی کردیم اما مسافران پرواز نخست در فرودگاه بغداد به نشانه اعتراض به تأخیر پرواز از هواپیما پیاده نشدند و همین مسئله سبب شد تا تأخیر پرواز شب گذشته این هواپیما به مقصد نجف نیز با تأخیر بیشتری مواجه شود.

همچنین مسافرانی که از بغداد به تهران آوردیم نیز از هواپیما در فرودگاه امام خمینی (ره) پیاده نشدند.

  وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه اگر شما از این شرایط اطلاع داشتید می دانستید پرواز تهران-نجف با تأخیری بیش از 4 ساعت مواجه م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای تأخیر 12 ساعته پرواز تهران-نجف چه بود؟

ماجرای تأخیر 12 ساعته پرواز تهران-نجف چه بود؟