مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مرداد 1401 ساعت 15:172022-08-11سياسي

بذرپاش: دیوان محاسبات امسال به عملکرد شرکت های دولتی ورود می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل دیوان محاسبات کشور، مهرداد بذرپاش در اجتماع کارکنان دیوان محاسبات که از سراسر کشور در مشهد مقدس گردهم آمده بودند، - رییس کل دیوان محاسبات کشور خبر داد، اولویت کاری دیوان محاسبات در سال 1401 هوشمندسازی نظارت و ورود به بررسی عملکرد شرکت های دولتی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل دیوان محاسبات کشور، مهرداد بذرپاش در اجتماع کارکنان دیوان محاسبات که از سراسر کشور در مشهد مقدس گردهم آمده بودند، گفت: اولویت دیوان محاسبات در سال 1401 ورود به بررسی عملکرد شرکت های دولتی و وابسته به دولت و نهاد های عمومی و هوشمندسازی نظارت و رسیدگی ها است.

رییس کل دیوان محاسبات کشور افزود: ارائه تفریغ بودجه 1400 شش ماه زودتر از موعد مقرر قانونی، با همت شبانه روزی همکاران در سراسر کشور و همراهی دستگاه های اجرایی میسر شد.

وی در خاتمه خاطرنشان نمود: تقدیر سه باره نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی از عملکرد این نهاد نظارتی، تنها با تلاش های شما عزیزان به دست آمده است که شایسته است از حمایت های مجلس محترم تشکر نماییم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بذرپاش: دیوان محاسبات امسال به عملکرد شرکت های دولتی ورود می کند

بذرپاش: دیوان محاسبات امسال به عملکرد شرکت های دولتی ورود می کند