مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مرداد 1401 ساعت 14:472022-08-11سياسي

آزادی 5 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد با اجرای پوشش مردمی «نذر ماندگار» در هرمزگان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مجتبی قهرمانی رییس کل دادگستری هرمزگان امروز اظهار کرد: همزمان با ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبداللّه الحسین علیه السلام با اجرای پویش مردمی نذر ماندگار، 5 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد در استان هرمزگان آزاد شدند.

وی تصریح کرد: بدهی این افراد بیش از 1 میلیارد و دویست و پنجاه میلیون ریال بوده است که به همت خیرین نیک اندیش و عاشقان حضرت سیدالشهدا (ع) و با مشارکت ستاد دیه استان، مبلغ مورد نظر تأمین شده است.

رییس کل دادگستری همچنین با اشاره به اینکه پویش نذر ماندگار به مدت 2 سال است که همزمان با ماه محرم در استان هرمزگان برگزار می شود، تأکید کرد: در این پویش از روحانیت معظم، پیرغلامان حضرت اباعبداللّه الحسین (ع)، مداحان، واعظین، اعضای بسیج حقوقدانان، هنرمندان، معتمدین محلی و دیگر اقشار تأثیرگذار جامعه خواسته شده که با ترویج فرهنگ ایثار و گذشت و تشویق مردم به مشارکت در این امر خداپسندانه برای آزادی زندانیان مالی و جرایم غیرعمد با دستگاه قضایی و ستاد دیه استان همکاری کنند.

قهرمانی در پایان با بیان اینکه خوشبختانه مردم مؤمن و متدین استان همواره و در مناسبت های مختلف برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد پیش قدم بوده اند، ابراز امیدواری کرد: ستاد دیه استان بتواند به کمک نیکوکارا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 5 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد با اجرای پوشش مردمی «نذر ماندگار» در هرمزگان

آزادی 5 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد با اجرای پوشش مردمی «نذر ماندگار» در هرمزگان