مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مرداد 1401 ساعت 14:422022-08-11سياسي

رسیدن به تمدن نوین اسلامی هدف کار تشکیلاتی است


جانشین سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام گفت: آینده انقلاب در دستان دانش آموزان امروزی است و یکی از اهداف کار تشکیلاتی زمینه تحقق تمدن نوین اسلامی را نزدیک تر خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام امروز سردار کریمیان جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام در هشتمین دوره تشکیلاتی یاوران ولایت در محل مجتمع تربیتی آموزش و پرورش استان ایلام برگزار گردید، گفت: هر دو نیازهای جامعه امروز یا نیازهای آینده اهمیت دارند اما نگاه به آینده بسیار مهمتر و این نگاه می تواند ما را به اهداف نزدیکتر کند.

وی افزود: ما نباید منتظر حوادث و اتفاقات در آینده باشیم بعد برنامه ریزی و اقداماتی انجام دهیم آینده در اختیار ماست اگر امروز را خوب کار دهیم.

جانشین سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان اضافه کرد: کار تشکیلاتی بر مبنای نگاه به آینده و ساختار سازمانی مسیر رسیدن به یک آینده روشن، موفق و پربار را در اختیار ما قرار می دهد و می توان این مسیر را هموار کرد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: کار تشکیلاتی برنامه ریزی هدف داشتن را تداعی و از هرج و مرج در یک ساختار سازمانی جلوگیری خواهد کرد.

سردار کریمیان یادآور شد: در کار تشکیلاتی آزادی عمل هست اما تابع قانون و قاعده خاصی است که می توان منعطف و در این کار میزان راندمان به حداکثر خود می رسد چون هدف وج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسیدن به تمدن نوین اسلامی هدف کار تشکیلاتی است

رسیدن به تمدن نوین اسلامی هدف کار تشکیلاتی است