مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مرداد 1401 ساعت 14:372022-08-11سياسي

میزبانی عراقی ها و پاکستانی ها از عزاداران حسینی در قم


غلامرضا قربان رعیت در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به فعالیت های این اداره در دهه اول محرم گفت: هماهنگی با مواکب و برپایی پنج ایستگاه در فاصله زمانی یازدهم مرداد لغایت 18 مرداد در صحن حضرت جواد الائمه (ع) در راستای اکرام و اطعام زائرین انجام شده است.

وی افزود: طبق برنامه ریزی های انجام شده موکب سیده المعصومه الخدمی متعلق به اهالی کشور عراق با پذیرایی میان وعده عصر و شام پذیرای زائران بود.

مسئول واحد رفاه زائر حرم بانوی کرامت تاکید کرد: همچنین موکب واحد خدمات سالمندان حرم بانوی کرامت نیز با پذیرایی میان وعده، صبحانه و ناهار در صحن حضرت جواد الائمه در دهه اول محرم مشغول به خدمت گذاری بود.

قربان رعیت خاطر نشان کرد: موکب سیدالشهدا متعلق به اهالی پاکستان با پذیرایی میان وعده و موکب عاشقان ثارلله متعلق به خادمان افتخاری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) با پذیرایی شام و ناهار در این ایام پذیرای زائران بودند.

مسئول واحد رفاه زائر آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) یادآور شد: موکب حضرت ام البنین متعلق به اهالی پاکستان نیز به مدت سه روز با پذیرایی میان وعده صبح در خدمت زائران بودند.

وی در ادامه گفت: اسکان 40 زائر بانو از شهر شیراز در حسینیه آبشار و پذیرایی به مدت چهار روز و همچنین نگهداری 250 قالب یخ برای سقاهای سیار روز تاسوع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزبانی عراقی ها و پاکستانی ها از عزاداران حسینی در قم

میزبانی عراقی ها و پاکستانی ها از عزاداران حسینی در قم