مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مرداد 1401 ساعت 14:372022-08-11سياسي

نماینده افغانستان در سازمان ملل: اشرف غنی باید از مردم عذرخواهی می کرد


سرپرست نمایندگی افغانستان در سازمان ملل متحد در واکنش به اظهارات اخیر اشرف غنی رییس جمهور فراری این کشور گفت که او باید از مردم افغانستان معذرت خواهی می کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سایت افغانستان خبرگزاری فارس، مصاحبه اخیر اشرف غنی رییس جمهور فراری افغانستان با یک شبکه تازه تأسیس، واکنش های متعددی را در میان قشر سیاسی و مردم افغانستان به دنبال داشت.

به تازگی نصیر احمد فایق سرپرست نمایندگی افغانستان در سازمان ملل متحد گفتت که اشرف غنی باید در این مصاحبه از مردم افغانستان معذرت خواهی می کرد.

فایق افزود: غنی در این گفت وگو تلاش کرد تا خود را در سقوط حکومت مقصر نداند و بیشتر روی واژه های عوام فریبانه تأکید کرد که حتی خود به آن ها باور نداشت .

اشرف غنی، رییس جمهور پیشین افغانستان در آستانه یک سالگی فرارش از این کشور با یک رسانه تازه تأسیس مصاحبه کرده و او در این گفت وگو به رقبای سیاسی خود می تازد و سعی می کند تا تمام تقصیر سقوط حکومتش را بر آنها تحمیل کند.

وی در این میان عبدالله عبدالله رییس شورای مصالحه پیشین افغانستان و زلمی خلیل زاد نماینده ویژه وقت آمریکا برای افغانستان و همچنین بسم الله محمدی وزیر دفاع این کشور و دیگر رقبای سیاسی خود ژنرال دوستم و عطامحمد نور را بیشتر از همه مقصر سقوط جمهوریت خوانده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده افغانستان در سازمان ملل: اشرف غنی باید از مردم عذرخواهی می کرد

نماینده افغانستان در سازمان ملل: اشرف غنی باید از مردم عذرخواهی می کرد