مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مرداد 1401 ساعت 14:322022-08-11سياسي

بازرسی از 9 هزار رأس دام در استان تهران/ 1100 قطعه آلایش غیرقابل مصرف حذف شد


معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان تهران گفت: در راستای حفظ سلامت گوشت های قربانی و سلامت مصرف کنندگان بیش از 9 هزار دام سبک و سنگین به مناسبت ماه محرم در استان تهران اجرایی و حدود 200 کیلوگرم لاشه دام و 1100 قطعه آلایش خوراکی دام غیرقابل مصرف حذف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، مهدی سلوکانه معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان تهران با اشاره به طرح تشدید نظارت بر کشتار دام اظهار کرد: با توجه به ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و نظر به روند مجدد گسترش بیماری کرونا در کشور همچنین با توجه به دستورالعمل های بهداشتی مربوط به برگزاری مراسم عزاداری ماه محرم در استان تهران طرح تشدید نظارت بر کشتار دام انجام شد.

وی از حضور 50 اکیپ ثابت و سیار نظارتی بهداشتی در این ایام در استان تهران خبر داد و گفت: تعداد 45 دکتر دامپزشک، 44 بازرس بهداشتی به همراه 16 نفر از ناظرین شرعی در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی در قالب اکیپ های ثابت و سیار فعالیت کردند.

معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان تهران تصریح کرد: طی این بازرسی ها بیش از 8900 راس دام سبک، 175 راس دام سنگین مورد بازرسی قرار گرفت و حدود 200 کیلوگرم لاشه دام و حدود 1100 قطعه آلایش خوراکی دام(کبد، ریه،کلیه) غیرقابل مصرف حذف شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازرسی از 9 هزار رأس دام در استان تهران/ 1100 قطعه آلایش غیرقابل مصرف حذف شد

بازرسی از 9 هزار رأس دام در استان تهران/ 1100 قطعه آلایش غیرقابل مصرف حذف شد