مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مرداد 1401 ساعت 14:122022-08-11سياسي

نیروی انسانی کارآمدمان را با رشد منفی جمعیت از دست خواهیم داد


رییس سازمان نظام پزشکی استان اصفهان گفت: در حال حاضر جمعیت جوان است و چندین سال دیگه جمعیت کهن سال خواهیم داشت؛ بنابراین در سال های آینده با این شرایط و رشد منفی جمعیت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، کامران منتظری رییس سازمان نظام پزشکی استان اصفهان در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه سازمان نظام پزشکی بیش از 25 سال است که به شکل فعلی در حال فعالیت است، اظهار داشت: اعطای مجوز فعالیت و پروانه مطب پزشکان و رسیدگی به تخلفات پزشکی و سلامت از وظایف این سازمان است.

وی با اشاره به اقدام دوره قبل مجلس که اجازه تعرفه گذاری را از سازمان نظام پزشکی گرفتند، گفت: به همین دلیل چالش های بسیاری به وجود آمده و امیدواریم تغییری در قانون ایجاد شود و پیگیر هم هستیم تا تعیین تعرفه مجدداً به نظام پزشکی برگردد و مشکلات مرتفع شود.

منتظری با اشاره به اینکه هیأت مدیره سازمان نظام پزشکی به صورت داوطلبانه در حال فعالیت هستند، افزود: صیانت از سلامت که مهم ترین هدف سازمان نظام پزشکی است، به زیرساخت های بسیاری نیاز دارد.

رییس سازمان نظام پزشکی استان اصفهان عنوان کرد: نیروی انسانی و تجهیزات از مهمترین زیرساخت های صیانت از سلامت مردم است، اما امروزه با مشکلات در حوزه منابع انسانی رو به رو هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروی انسانی کارآمدمان را با رشد منفی جمعیت از دست خواهیم داد

نیروی انسانی کارآمدمان را با رشد منفی جمعیت از دست خواهیم داد