مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مرداد 1401 ساعت 13:472022-08-11سياسي

رسانه خوب نقطه قوت جامعه است


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نطنز گفت: یک رسانه خوب می تواند نقطه قوت در جامعه باشد تا مطالبات به حق مردم را پیگیری کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نطنز،علیرضا شبانی زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نطنز در مراسم تجلیل از خبرنگاران عاشورایی اظهار کرد: امسال روز خبرنگار مصادف با روز عاشورا بود، خبرنگاران امروز وظیفه تبیین اهداف قیام عاشورا را بر عهده دارند و به خوبی توانسته اند این مهم را انجام دهند.

وی با بیان اینکه ماه محرم ماه آگاهی بخشی و بصیرت افزایی است، افزود: بایستی فهم و آگاهی مردم را برای تشخیص جبهه حق و باطل را بالا ببریم، حضرت زینب (س) و امام سجاد (ع) به عنوان پیام رسان نهضت حسینی این بود که توانستند باصلابت و به درستی اهداف عاشورا را تبیین کنند.

شبانی زاده تصریح کرد: خبرنگاران در ایام محرم توانستند شکوه و عظمت عزاداری مردم را به تصویر بکشند و با توجه به اینکه دشمن در تلاش برای کمرنگ کردن مراسم عزاداری ایام محرم بود، اما با تلاش ویژه خبرنگاران و اطلاع رسانی مراسم ها در شبکه های اجتماعی، مراسم محرم امسال باشکوه تر از سال های گذشته برگزار شد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نطنز اذعان کرد: یک رسانه خوب می تواند نقطه قوت در جامعه باشد تا مطالبات به حق مردم را به گوش مسؤولان رسانده و پاسخ مسؤولان را به مردم برس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه خوب نقطه قوت جامعه است

رسانه خوب نقطه قوت جامعه است