مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مرداد 1401 ساعت 12:472022-08-11حوادث

کلاهبرداری دو میلیارد تومانی با چک رمزدار و رسیدساز جعلی/ متهم دستگیر شد


فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری کلاهبرداری خبر داد که با ارائه چک رمزدار و رسیدساز جعلی دو میلیارد تومان کلاهبرداری کرده بود.

- سرهنگ دوستعلی جلیلیان فرمانده انتظامی شهرستان ری در حاشیه طرح دستگیری کلاهبردار دو میلیارد تومانی در گفت وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس به جزییات پرونده فوق اشاره و اظهار داشت: در پی مراجعه یکی از شهروندان به فرماندهی انتظامی شهرستان ری و تنظیم شکایتی مبنی بر کلاهبرداری با شگرد رسید ساز جعلی پیگیری این پرونده در دستور کار ماموران پلیس فتای شهرستان ری قرارگرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان ری تصریح کرد: مالباخته عنوان کرد که با درج آگهی در سایت دیوار و در قبال رسید جعلی مورد کلاهبرداری قرار گرفته است که درنهایت ماموران پلیس فتا شهرستان ری با هماهنگی و اخذ مجوز قضایی با رصد اطلاعاتی و مهندسی معکوس توانستند با استفاده از ابزارهای تخصصی دیجیتال و ادله متهم را که به نوعی از دسترس خارج شده و رد پایی باقی نگذاشته بود شناسایی کنند.

وی گفت: در نهایت با دستور قضایی و انجام عملیات منسجم، متهم دستگیر و در تحقیقات به بیش از ده فقره تقلب و کلاهبرداری اعتراف کرد.

 فرمانده انتظامی شهرستان ری با بیان این مطلب که شاکیان پرونده شناسایی و به پلیس فتا شهرستان ری دعوت شده اند گفت: در بررسی بیشتر از سوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری دو میلیارد تومانی با چک رمزدار و رسیدساز جعلی/ متهم دستگیر شد

کلاهبرداری دو میلیارد تومانی با چک رمزدار و رسیدساز جعلی/ متهم دستگیر شد