مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مرداد 1401 ساعت 12:372022-08-11اقتصادي

احداث 3 هزار نیروگاه خورشیدی در استان سمنان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمد حسینی نژاد مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی احداث سه هزار نیروگاه خورشیدی مقیاس کوچک پنج کیلوواتی حمایتی در شرکت توزیع برق استان سمنان اظهار کرد: این جلسه با هدف توسعه انرژی های تجدیدپذیر برای محرومیت زدایی و کسب درآمد پایدار برای ایجاد اشتغال و توانمندسازی اقشار کم برخوردار برگزار شد.

وی بیان کرد: با حضور نمایندگان سازمان انرژی های تجدیدپذیر و بهره وری انرژی ساتبا و نهادهای حمایتی ازجمله کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان بهزیستی، دفتر امور روستایی و شورای استانداری و بسیج سازندگی، این نشست برگزار شد تا هماهنگی های لازم در زمینه احداث سه هزار سامانه خورشیدی برای سال 1401 در استان سمنان به عمل آید.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان اضافه کرد: در راستای اجرای این طرح، شناسایی و معرفی مددجویان توسط چهار نهاد شامل دفتر امور روستایی و شورای استانداری، بسیج سازندگی، سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) استان انجام می شود.

حسینی نژاد عنوان کرد: محرومیت زدایی با کسب درآمد پایدار برای ایجاد اشتغال و توانمندسازی اقشار کم برخوردار با حفظ کرامت خانواده، از مزیت های عمده اجرای این طرح است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث 3 هزار نیروگاه خورشیدی در استان سمنان

احداث 3 هزار نیروگاه خورشیدی در استان سمنان