مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مرداد 1401 ساعت 11:272022-08-11اقتصادي

دستور رییس کل دادگستری استان سمنان برای تعیین تکلیف کالاهای گمرک


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، محمدجعفر عبداللهی رییس کل دادگستری استان سمنان با بیان اینکه کالاهای موجود در گمرک سمنان متعلق به مردم است، اظهار کرد: نباید کالاهای در گمرک بمانند.

وی با اشاره به ضرورت ساماندهی کالاهای درون گمرک، گفت: این کالاها باید زودتر تعیین تکلیف شود.

رییس کل دادگستری استان سمنان با بیان اینکه توجه به بخشنامه ها و قوانین برای تسریع در کار واحدهای تولیدی، یک ضرورت است که باید گمرک سمنان به آن توجه داشته باشد، افزود: واردت کنندگان با دریافت مجوزهای لازم نسبت به ترخیص کالای خود از گمرک سمنان، تعجیل کنند تا اقلام در گمرک نماند.

عبداللهی ضمن اخطار نسبت به تعیین تکلیف کالاهای موجود در گمرک سمنان، ادامه داد: کالای رسوبی در گمرک استان محدود است اما وارد کنندگان حتماً نسبت به تسریع در روند تخلیه گمرک اقدام لازم را انجام دهند.

وی همچنین با بیان اینکه باید نسبت به نگهداری، حفظ و حراست کالاهای موجود در گمرک استان اقدام شود، عنوان کرد: ماندگاری کالاها بیش از زمان مقرر نباید طول بکشد لذا مسؤولان به این امر نیز دقت داشته باشند.

رییس کل دادگستری استان سمنان با بیان اینکه نگهداری کالاها زمان مشخصی دارد، اظهار کرد: بعضی از کالاها موجود در انبار گمرک استان سمنان متعلق به سازمان اموال تملیکی است و باید هر چه زود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور رییس کل دادگستری استان سمنان برای تعیین تکلیف کالاهای گمرک

دستور رییس کل دادگستری استان سمنان برای تعیین تکلیف کالاهای گمرک