مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مرداد 1401 ساعت 10:372022-08-11حوادث

سردار میرزایی: مازندران استان سبز امنیتی کشور


مازندران جز استان های امن کشور به لحاظ سرقت های مسلحانه و تجاوز به عنف است و پایین ترین رتبه وقوع جرم در این زمینه را در اختیار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سردار مرتضی میرزایی در مراسم تجلیل از خبرنگاران استان مازندران، اظهار کرد: اگر واقعه عاشورا توسط حضرت زینب (س) انتقال داده نمی شد، ممکن بود وقایع عاشورا مغفول می ماند.

وی با اشاره افشاگری های این حضرت در مراسم های مختلف، تصریح کرد: سخنرانی های حضرت زینب(س) و امام سجاد(ع) باعث شده که بعد از 1400 سال این واقعه عبرت آموزه شده و به عنوان درس آزادگی در دنیا مطرح است.

فرمانده انتظامی مازندران، درباره اثرگذاری فعالیت رسانه ای، گفت: با خبرهای درست می توان زمینه اصلاح جامعه را فراهم کرد و با انتقال نادرست اخبار زمینه انحطاط جامعه فراهم می شود.

وی اضافه کرد: جریان استکبار از ظرفیت رسانه برای رسیدن به اهداف خودش در سطح جهان بهره برداری می کنند،در بسیاری از کودتاها اگر رسانه ها همراه نباشند، گاهی مسائل به نتیجه نمی رسد.

سردار میرزایی اضافه کرد: خبرنگاران چشم و گوش واقعی افراد در سطح جامعه هستند و نقش بسیار اثرگذاری در تحقق مطالبات مردمی برعهده دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار میرزایی: مازندران استان سبز امنیتی کشور

سردار میرزایی: مازندران استان سبز امنیتی کشور