مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مرداد 1401 ساعت 10:122022-08-11پزشكي

افزایش 55 درصدی موارد مثبت کرونا در خراسان رضوی


مدیر توسعه شبکه و ارتقای سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد از مثبت شدن حدود 55 درصد از آزمایشهای مراجعان سرپایی به مراکز منتخب کرونا در مناطق زیرپوشش این دانشگاه در خراسان رضوی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، محمد حسن درخشان مدیر توسعه شبکه و ارتقای سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به افزایش آمار کرونا در مشهد، گفت: هرگز نباید تصور کنیم که موج هفتم پایان یافته است چرا که موارد مثبت ابتلا به کرونا کاهش نیافته است.

 وی تصریح کرد: اشتباه بزرگ بسیاری از مبتلایان موج هفتم بحران کرونا خوددرمانی و مراجعه  دیرهنگام به مراکز منتخب کرونا بود که متأسفانه باعث وخیم شدن وضعیتشان شد.

 مدیر توسعه شبکه و ارتقای سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در شرایط کنونی تزریق دُز یادآور 6 ماه پس از دریافت آخرین دُز بسیار مورد تأکید است و از تمامی افراد واجد شرایط دریافت دُز چهارم می خواهیم که هرچه سریع تر برای دریافت این دُز حیاتی به مراکز فعال در امر واکسیناسیون کرونا مراجعه کنند.

درخشان افزود: از کسانی هم که تا کنون برای دریافت واکسن کرونا هیچ اقدامی نکرده اند و یا افرادی که دُزهای دوم و سوم خود را به تأخیر انداخته اند می خواهیم که به این مراکز مراجعه نموده و دُز معوق شده واکسن خود را دریافت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 55 درصدی موارد مثبت کرونا در خراسان رضوی

افزایش 55 درصدی موارد مثبت کرونا در خراسان رضوی