مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مرداد 1401 ساعت 06:422022-08-11پزشكي

مسمومیت 5 نفر با قهوه در جاجرم؛ موضوع در حال بررسی است


رییس سازمان اورژانس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: تعداد 5 نفر با اظهار مسمومیت به بیمارستان جاجرم مراجعه که هم اکنون 3 بیمار ترخیص و دو نفر در بیمارستان بستری هستند که حال عمومی بیماران خوب گزارش شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، تقی دولت آبادی، رییس سازمان اورژانس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به مسمومیت 5 نفر در شهرستان جاجرم اظهار کرد: این موضوع از طریق معاونت بهداشت و معاونت غذا داروی این دانشگاه برای تشخیص کامل و نهایی در حال بررسی است.

وی گفت: تعداد 5 نفر با اظهار مسمومیت به بیمارستان جاجرم مراجعه که هم اکنون 3 بیمار ترخیص و دو نفر در بیمارستان بستری هستند که حال عمومی بیماران خوب گزارش شده است.

رییس سازمان اورژانس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی افزود: پس از دریافت گزارش یکی از بیمارستان ها به مرکز اداره عملیات بحران دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی مبنی بر مراجعه 5 نفر با علائم سردرد، سرگیجه  و تپش قلب، این موضوع با حساسیت ویژه پیگیری شد.

رییس سازمان اورژانس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی افزود: این بیماران طی دو سه روز گذشته با علایم مشابه مراجعه کرده اند این موضوع از طریق معاونت بهداشت و معاونت غذا دارو  برای تشخیص کامل و نهایی در حال بررسی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسمومیت 5 نفر با قهوه در جاجرم؛ موضوع در حال بررسی است

مسمومیت 5 نفر با قهوه در جاجرم؛ موضوع در حال بررسی است