مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مرداد 1401 ساعت 06:372022-08-11سياسي

چرا غربی ها برای دوقطبی سازی جامعه ایران مسئله «حجاب» را انتخاب کرده اند؟


عضو کمیسیون فرهنگی مجلس درباره دلایل توجه غربی ها به مسئله حجاب برای دوقطبی سازی جامعه ایران توضیحاتی ارائه داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، ائمه جمعه سراسر کشور صبح روز چهارشنبه، 5 مرداد با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب در این دیدار با اشاره به مطرح شدن موضوع حجاب در خطبه های نماز جمعه در هفته های گذشته و همچنین در فضای مجازی و رسانه ها، خاطرنشان کردند: در این موضوعات باید بسیار متین و منطقی و به دور از احساساتِ بی مورد، ورود کرد و باید با دلایل روشن، آن منطق استعماری غربی افشا و تبیین شود.

ایشان با طرح این سؤال که چرا به یک باره و بار دیگر رسانه های رسمی و دولتی آمریکا و انگلیس و مزدورانشان به بهانه حجاب، موضوع زن را مورد هجوم قرار داده اند؟ و آیا واقعاً غربی ها مدافع حقوق زن ایرانی هستند؟ ، گفتند: غربی ها همان هایی هستند که اگر می توانستند آب را به روی ملت ایران ببندند، می بستند، همانطور که داروی کودکان پروانه ای را تحریم کرده اند و اجازه نمی دهند به این کودکان دارو برسد؛ حالا غربی ها واقعاَ دلسوز زن ایرانی هستند؟ رهبر انقلاب اسلامی همچنین تأکید کردند: حقیقت قضیه این است که زنِ با شرف و با استعداد ایرانی یکی از بزرگ ترین و مهمترین ضربه ها را به ادعاها و دروغ ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا غربی ها برای دوقطبی سازی جامعه ایران مسئله «حجاب» را انتخاب کرده اند؟

چرا غربی ها برای دوقطبی سازی جامعه ایران مسئله «حجاب» را انتخاب کرده اند؟