مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مرداد 1401 ساعت 21:522022-08-10سياسي

دیوان محاسبات در بررسی تخلفات هیچ خط قرمزی ندارد


مدیر کل دیوان محاسبات خراسان شمالی از مردم به عنوان خط قرمز دیوان محاسبات نام برد و اعلام کرد در بررسی تخلفات برای هیچ شخص، نهاد و سازمانی استثنا قائل نمی شویم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، مهدی زهرابی، مدیر کل دیوان محاسبات خراسان شمالی عصر امروز به مناسبت روز خبرنگار با حضور در دفتر خبرگزاری فارس و عرض خداقوت به مجموعه همکاران خبرگزاری فارس، یاد شهیدان صارمی و امانی را گرامی داشتند.

وی خبرنگاران را به عنوان چشم بینای مردم در جامعه عنوان کرد و گفت: مردم و خبرنگاران به عنوان یاوران دیوان محاسبات می توانند کمک حال این اداره برای بررسی مشکلات و تخلفات احتمالی در جامعه باشند.

   مدیر کل دیوان محاسبات خراسان شمالی با بیان اینکه قصد داریم حسابرسی را مردمی کنیم اعلام کرد: دیوان محاسبات بدلیل کمبود نیرو نمی تواند به صورت مستمر در همه دستگاه ها حضور پیدا کند و به همین دلیل از تشکیل حلقه یاوران مردمی در استان خبر داد .

وی ادامه داد: تعداد اعضای حلقه یاوران مردمی 8 نفر هستند و این اداره جهت افزایش این اعضا محدودیتی ندارد.

این مقام مسئول با بیان سختی های موجود در مسیر بررسی حسابرسی ها گفت: ما سالی 10 الی 15 دستگاه و اداره را بررسی می کنیم و اظهار  امیدواری کرد تا با تشکیل حلقه یاوران مردمی بتوانیم تخلفات احتمالی موجود را سریع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیوان محاسبات در بررسی تخلفات هیچ خط قرمزی ندارد

دیوان محاسبات در بررسی تخلفات هیچ خط قرمزی ندارد