موضوعات داغ: - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - حقوق بازنشستگان - عضو هيات مديره پرسپوليس - هيات مديره پرسپوليس - تركيب استقلال - هفته بيست و چهارم ليگ برتر - ليگ برتر فوتبال - هواشناسي گلستان - دكتر سيد محمد پورحسيني - تقابل - خداحافظي قاسم حدادي فر - فرنگي كاران ايران - رييس اتحاديه كفاشان تبريز - مهدي فيضي صفت - السامرايي - حيدرآباد - زنان و دفاع مقدس - كاهش ترافيك - يگان حفاظت از ميراث فرهنگي - عبدالعزيز بن تركي الفيصل

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مرداد 1401 ساعت 21:522022-08-10بين الملل

نائبان امارات و عربستان سعودی در یمن به جان هم افتادند؛ 35 نفر کشته شدند


رسانه ها گزارش دادند که در درگیری شبه نظامیان وابسته به امارات در جنوب یمن با نیروهای دولت مستعفی (وابسته به عربستان سعودی) 35 نفر کشته شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، منابع خبری، عصر امروز (چهارشنبه)، گزارش دادند که نیروهای مورد حمایت امارات عربی متحده و عربستان سعودی در جنوب یمن با یکدیگر درگیر شده اند.

روزنامه العربی الجدید به نقل از منابع محلی یمن در این باره خبر داد که نیروهای موسوم به دفاع شبوه و العمالقه وابسته به شورای انتقالی جنوب که هر دو از حمایت امارات عربی متحده برخوردارند، امروز، توانسته اند با پشتیبانی پهپادهایی که گفته می شود اماراتی بوده اند، نیروهای دولت مستعفی را در محور عتق واقع در استان شبوه شکست دهند و از شهر خارج کنند.

طبق این گزارش، نیروهای مورد حمایت امارات کاملا بر تعدادی از پایگاه های نظامی شهر عتق و اطراف آن پس از عقب نشینی نیروهای مستعفی مسلط شده اند.

ابو محمد العولقی از فرماندهان نیروهای محور عتق به این روزنامه قطری خبر داد که با آنکه نیروهایشان از عتق عقب نشینی کرده اند؛ اما نبردشان هنوز به پایان نرسیده است.

وی اشاره کرد که پهپادهای اماراتی به کمک شبه نظامیان وابسته به ابوظبی آمدند و آن ها توانستند از این طریق روند نبرد را به نفع خودشان تغییر دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نائبان امارات و عربستان سعودی در یمن به جان هم افتادند؛ 35 نفر کشته شدند

نائبان امارات و عربستان سعودی در یمن به جان هم افتادند؛ 35 نفر کشته شدند