مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مرداد 1401 ساعت 21:472022-08-10اقتصادي

کارمندان پست انگلیس اعتصاب می کنند


با تداوم موج اعتصابات کارگری در انگلیس، کارکنان بخش پست این کشور نیز از برنامه خود برای پیوستن به اعتصابات اعتراضی اخیر این کشور علیه مشکلات اقتصادی و معیشتی خبر دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در ماه های اخیر افزایش هزینه های معیشتی و عدم رشد واقعی دستمزدهای کارگران و کارمندان در انگلیس اتحادیه های صنفی کارگران صنایع مختلف این کشور اعم از بخش راه آهن تا شرکتهای هواپیمایی را به برگزاری اعتصاب کشانده است.

خبرگزاری رویترز در این گزارش خود نوشته است که این اعتصابات در حالی در کشور انگلیس گسترش می یابد که که این کشور با یکی از بدترین بحرانهای تاریخ خود در زمینه هزینه های زندگی مواجه شده است.

به نوشته خبرگزاری رویترز، کارمندان بخش پست انگلیس نیز اعلام کردند در ماه های آگوست و سپتامبر اعتصاباتی را به مدت چهار روز در اعتراض به حقوق خود برگزار خواهند کرد.

خبرگزاری رویترز نوشته اعتصاب کارمندان پست جدیدترین اقدام از سوی واحدهای صنعتی درکشوری است که کارگرانش خواهان افزایش دستمزدهای خود برای جبران آثار فزاینده تورم هستند.

اتحادیه کارگران بخش ارتباطات انگلیس که اصلی ترین اتحادیه صنفی برای پیگیری مطالبات کارکنان بخش ارتباطات در انگلیس بوده و کارمندان شرکت پست این کشور را نیز نمایندگی می کند اعلام کرد در ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارمندان پست انگلیس اعتصاب می کنند

کارمندان پست انگلیس اعتصاب می کنند