مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مرداد 1401 ساعت 20:422022-08-10سياسي

ضرورت توجه به ایمنی و سلامت زائران اربعین حسینی


سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان شمالی گفت: توجه به ایمنی و سلامت زائران از اولویت های مهم سفر به عتبات عالیات در اربعین حسینی است بنابراین این موضوعات باید دغدغه دستگاه های متولی استان باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، عصر امروز حسن ناهیدی، سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان شمالی در سومین جلسه ستاد اربعین استان اظهار کرد: توجه به ایمنی و سلامت زائران از اولویت های مهم سفر به عتبات عالیات در اربعین حسینی است بنابراین این موضوعات باید دغدغه دستگاه های متولی استان باشد.

وی با تاکید بر ضرورت برنامه ریزی جهت ارائه خدمات از سوی موکب داران به زائران گفت: ضروریست تا از ظرفیت تمام دستگاه های اجرایی برای ارائه خدمات بهتر به زائران نیز استفاده کرد.

سرپرست معاونت سیاسی استانداری از موکب داران به عنوان سفیران خراسان شمالی یاد کرد و افزود: موکب داران با تمام مشغله های خود باید بدانند تحت رصد کشورهای مختلف دنیا هستند لذا رسالت مهمی بر دوش آنان است.

وی با بیان اینکه اربعین ظرفیت بالقوه جهان اسلام است، ادامه داد: اربعین موجب افزایش عمق استراتژیک شیعه شده و به نوعی همایش جهانی اسلام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت توجه به ایمنی و سلامت زائران اربعین حسینی

ضرورت توجه به ایمنی و سلامت زائران اربعین حسینی