مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مرداد 1401 ساعت 20:372022-08-10اقتصادي

رشد 570 درصدی ثبت اظهارنامه مالیاتی در مازندران/ هدف دولت اجرای عدالت مالیاتی است


مدیرکل امور مالیاتی استان مازندران جلوگیری از فرار مالیاتی را یکی از اهداف اجرای عدالت مالیاتی و شفاف سازی دانست و گفت: ثبت اظهارنامه مالیاتی در استان رشد 570 درصدی داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، محسن اسلامی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران ضمن قدردانی از زحمات اهالی رسانه، اظهار کرد: رسانه ها در شفاف سازی عملکرد مسئولان، رشد اقتصادی و هویت ملی نقش موثری دارند.

وی با اشاره به اینکه در سه ماهه نخست امسال شرایط سختی را برای دریافت مالیات از اشخاص حقیقی را داشتیم، افزود: مجامع امور صنفی، روئسای اتحادیه ها، اصناف، ائمه جمعه، فعالان اقتصادی و رسانه ها در تبیین فرهنگ مالیاتی تلاش کردند.

به گفته مدیرکل امور مالیاتی مازندران درآمدهای دولت از دریافت ناشی از مالیات است که این درآمد برای توسعه اقتصادی موثر خواهد بود.

وی از دریافت 257 هزار و 27 اظهارنامه مالیاتی شامل تبصره ماده 100 و اظهارنامه های اشخاص حقیقی خبرداد و گفت: 87 هزار و 614 مودی  جدید شناسایی شدند که این روند با هوشمندسازی صورت گرفت.

اسلامی افزود: از میزان اظهارنامه هایی که از اشخاص حقیقی دریافت کردیم 188 هزار وو 128 مودی در قالب تبصره ماده 100 اظهارنامه مالیاتی را تحویل دادند که 118 هزار و 133 مودی معاف از مالیات شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 570 درصدی ثبت اظهارنامه مالیاتی در مازندران/ هدف دولت اجرای عدالت مالیاتی است

رشد 570 درصدی ثبت اظهارنامه مالیاتی در مازندران/ هدف دولت اجرای عدالت مالیاتی است