مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مرداد 1401 ساعت 20:322022-08-10سياسي

واکنش اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل به نامه یکی از سران فتنه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل در واکنش به نامه منتشر شده از سوی یکی از سران فتنه با صدور بیانیه ای آورده است: - اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل در واکنش به نامه منتشر شده از سوی یکی از سران فتنه با صدور بیانیه ای آورده است: جریان اصلاحات موضع صریح خود را درخصوص مرقومه ی میرحسین موسوی مشخص کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل در واکنش به نامه منتشر شده از سوی یکی از سران فتنه با صدور بیانیه ای آورده است: جریان اصلاحات موضع صریح خود را درخصوص مرقومه میرحسین موسوی مشخص کند.

متن این بیانیه به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیمتنها چند روز از سالگرد عاشورای 88، پرچم های عزاداری آتش گرفته و خاطره ی کف و هلهله در خیابان های پایتخت نگذشته است که شاهد انتشار بخشی از مقدمه ی ترجمه ی عربی بیانیه های جنبش سبز هستیم، که مجموعه ای از عبورهای غیرمنصفانه از خط قرمزهای ملی و دینی است.

در این بیانیه از استخدام اوباش در عاشورای 88 سخن گفته شده است، اما خاطره ی جمعی جامعه ی ایرانی شهادت می دهد آنچه که موجب آشوب شد، سخنرانی های نسنجیده ی برخی نامزدهای انتخابات بود که طی آن آشوبگران مردمی خداجو نامیده شدند که حسین گویان به خیابان آمدن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل به نامه یکی از سران فتنه

واکنش اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل به نامه یکی از سران فتنه