مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مرداد 1401 ساعت 19:072022-08-10سياسي

رسانه ها با «روشنگری» توطئه های دشمن را خنثی کنند


مسئول نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: در شرایط کنونی که دشمن به دنبال ایجاد آشوب در مملکت است رسانه های ما باید با روایت درست جلوی تحقق اهداف دشمن را بگیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، حجت الاسلام و المسلمین علی معبودی در مراسم بزرگداشت روز خبرنگار که ظهر امروز در امامزاده حسین برگزار شد، اظهار کرد: امروز در دنیا با 2 دسته خبرنگار رو به رو هستیم، دسته اول خبرنگاران زینبی و دسته دوم خبرنگاران یزیدی که با معکوس نشان دادن واقعیات، سعی در تشویش اذهان عمومی دارند.

وی افزود: بسیاری از فتنه های بزرگ در طول تاریخ با روشنگری و قلم خبرنگاران زینبی خاموش شده و در شرایط کنونی نیز که دشمن به دنبال ایجاد آشوب در مملکت است رسانه های ما باید با روایت درست جلوی تحقق اهداف دشمن را بگیرند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین خاطر نشان کرد: خبرنگاران چشمان تیز بین جامعه هستند که با تحت تاثیر قرار نگرفتن از جنگ روانی دشمن، تهدیدات آن ها را به فرصت تبدیل می کنند و در مسیر روشنگری گام بر می دارند.

حجت الاسلام معبودی یاد آور شد: قزوین جزو استان هایی است که فضای رسانه ای حرفه ای در آن جریان دارد و فعالان رسانه ای استان در روایت وقایع پیشتاز هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ها با «روشنگری» توطئه های دشمن را خنثی کنند

رسانه ها با «روشنگری» توطئه های دشمن را خنثی کنند